torsdag 31 december 2009

Mästaren talar!

Gott nytt år Boysare!


Känns som man kan ta ut segern nu. Gös 5.74 trodde kanske inte det skulle räcka men det gjorde det och vipps har man sin andra intäckning i fiskepriset.

Tycker det har varit lite svaga resultat iår. Martins gädda på dryga 5 och Allans 3.7, helt ok. all heder åt Gurra som drog upp en Allan och Gunnar i sommras, men ni andra får antingen lägga ner lite mer tid eller se över utrustingen inför nästa år.
Här kommer 3 tips från mästaren

1. använd rätt drag (rappala magnum)
2. kolla förutsättningarna måne, vind otrolig viktigt
3. våga fiska i okänt vatten

För undertecknad blev det inte så många fiske timmar i år. Har haft lite att greja med. kommer givetvis fiska mera under 2010... vill passa på och önska alla lycka till i både isfisket och tävlingen 2010.

ang. fiskefesten kommer datum vid senare tillfälle pga. köksbyte

mvh mästaren

3 kommentarer:

  1. Grattis grattis till en fin firre Rydan!! Nästa år är det mitt år,det känner jag tydligt på mig. Big bandit is the shit....

    SvaraRadera
  2. Grattis från mig med o god fortsättning på er grabbar.
    Jag tror jag följer Rydas vinnarmelodi nästa år, en fisketur bör räcka..

    SvaraRadera
  3. Grattis! Känns tungt att hyllan kommer stå tom ett år. Dags att jag åker till Gräfsnäs och fixar graveringen.

    SvaraRadera