torsdag 15 oktober 2009

Spännande avslutning

VISST VORE DET FINT ATT DRA EN FIRRE I DENNA KALIBERN OCH TA HEM ÅRETS TITEL !!!
Nu börjar det dra i hop sig ordentligt i årets tävling, ska Rydas praktgös stå sig tiden ut? eller ska någon passera honom på mållinjen?

Kommer Stenka och Jocke lägga spöna i blöt och få upp en fisk att registrera i tävlingen (jag tror inte det, nu när Stenka är drabbad av svininfluensan)
Själv så kommer jag nog inte ut på mer än en max två turer till i år, men jag kör Rydas recept, ju färre fisketimmar ju större fiskar :)
Hur som helst, skit fiske på er pojkar!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. För mig blir det nog en tur med Putte Fnasks båt söndag morgon/förmiddag på ornungasjön,nån som är sugen på några jerk o trolling-timmar??

    SvaraRadera
  2. Ska du och Gurra ut eller har han backat även denna gång?
    Jag ska oxå ut på Sön och kanske fiskar i erat bakvatten :)

    SvaraRadera
  3. Det blir nog till att vara hemma å greja i helgen. Men funderar på att kollatill om gäddorna är på hugget i ån!

    SvaraRadera