tisdag 23 juli 2013

Spinn o VJ

Lite uppdatering. En kväll förra veckan hängde jag med Andreas till Anten för lite spinnfiske. Hård vind gjorde det svårfiskat men vi lyckades landa 6 snipor tillslut. 4-2 till Andreas.
 
Igår blev det VJ på Mjörn. Andreas var sugen på att se hur det funkade. Tyvärr även blåsigt denna dag men gösarna var på hugget. Vi landade 9 gösar och en gädda. Denna gång vann jag med 9-1. Alla gösar runt kilot eller strax under. Gäddan blev dock nytt årsbästa på 3560g.


 
 

4 kommentarer:

  1. Grattis o bra jobbat!
    Var det tipsen från mig vart ni skulle firra som gav resultat?
    För övrigt måste jag säga att gäddan är muskelösare än fångstmannen.....

    SvaraRadera
  2. Dina tips var resultatlösa. Gym träningen har inte visat resultat ännu, men det kommer.

    SvaraRadera
  3. skulle inte vilja se Jonsson i bar överkropp..

    SvaraRadera
  4. Henke, det vill inte jag heller.....

    SvaraRadera