måndag 24 maj 2010

Dåligt intresse

Jag tycker att det är dåligt intresse så här långt på årets fiske.
Det verkar även som om Martin O gör Jocke sällskap denna säsong och det är ju lite överraskande.
Jag tycker att ni som har svårast att avsätta tid för ett storfiske kan plocka fram ett datum för det är hög tid för detta nu..
SOM AVSLUTNING SÅ VILL JAG SKÄLLA UT RYDA
Alla tidigare vinnare har sett till så att festen har gått av stapeln senast siste Mars.
Nu är det snart midsommar och du har inte ens gått utt med ett datum....
Övriga deltagare bör överväga kännbara sanktioner för att få lite fart på Mr Slow

2 kommentarer:

  1. Snart är båten i, då blir det lite mer rapporter från mig...

    SvaraRadera
  2. Jag vill be om ursäkt att det inte har kommit nåt datum. Har haft lite att greja med. Kan bli svårt att få i hop nåt innan midsommar. jag gör mitt bästa och kollar i kalendern. Nästa år ska jag bättra mig då blir det ett datum tidigt på året mvh RYDA

    SvaraRadera